Affärsrådgivare

VÅR AFFÄRSIDÉ ÄR ATT OPTIMERA PROCESSER, ARBETSSÄTT OCH DIGITALA VERKTYG GENOM ATT ERBJUDA ERFARNA KONSULTER OCH PROJEKTLEDARE.

Våra ledord

Alla uppdrag som vi genomför följer vi upp. Där får våra kunder en möjlighet att med tre ord beskriva oss och de ord som påfallande ofta återkommer sammanfattar vi nu som våra ledord INSIKT. PASSION. GENOMFÖRANDEKRAFT.

INSIKT.  Vi har kunskaper och erfarenheter om våra områden och en förståelse för våra kunder och deras utmaningar.

PASSION.  Vi drivs av en övertygelse att allt kan bli bättre och att vi vill göra kunder framgångsrika.

GENOMFÖRANDEKRAFT
. Vi är kända som dom som ”får det gjort” och vi är alltid snabba till handling.

Affärsrådgivare

Som affärsrådgivare hos oss kommer du att driva affärs- och sourcing-projekt inom ICT på uppdrag av och hos våra kunder. Detta görs i olika roller beroende på aktuell kund och uppdrag, exempelvis affärsrådgivare, kravspecialist eller ledning av inköpsprocess.

 Du kommer att få ansvaret att delta i förstudier, kravarbete och driva upphandlingar gentemot IT, data- och telekomoperatörer och andra leverantörer för våra kunders räkning.

Du kommer ha en stimulerande arbetsvardag då du kommer arbeta med flera kunder och projekt samtidigt.

Din profil

Din kompetens och erfarenhet har du skaffat på olika sätt men framför allt har du arbetat i kvalificerade roller med komplexa sourcing lösningar inom ICT, som kund, i leverantörsledet eller som konsult.

Som person är du kreativ och nyfiken, lösningsorienterad, relationsskapande och social. Du kan hantera olika projekt samtidigt och är en teamplayer med god affärsförståelse.

Meriter och erfarenheter

  • Ekonomisk utbildning.
  • Teknisk kompetens inom ett eller flera ICT områden är meriterande, god allmän teknisk förståelse inom ICT är ett krav
  • Goda kunskaper om microsoft office (excel, word, powerpoint). Kunskap om publiceringsverktyg (ex tendsign) är meriterande
  • Goda kunskaper om sourcingprocess, vendor management, governance är önskvärt
  • Engelsktalande, obehindrat i tal och skrift

Strategisk tänkande med praktisk läggning, kommunikativ samt mycket god vana att framträda inför grupp är viktiga egenskaper. God språkkänsla och kunskaper i svenska och engelska.

Telemanagement erbjuder

Telemanagement erbjuder en dynamisk och stimulerande arbetsplats där det för rätt person finns stora utvecklingsmöjligheter.

Tillträde: Enligt ö.k.
Lön: Fast månadslön + provision
Arbetstid: Heltid
Ort: Stockholm med omnejd

Vill du bli en del av Telemanagement? Vi önskar ha din ansökan senast 2018-11-23. Vi beaktar ansökningar löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut.

Rekryteringen sköts av Women Ahead – en rekryteringsbyrå med fokus på kvinnor inom IT-, teknik- och telekom. För frågor om tjänsten, kontakta petra@womenahead.se eller 0767-236208.